Deklaracja dostępności

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://dps.glowno.pl/.

  • Data publikacji strony internetowej: 23 marca 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 29 marca 2021 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niektóre dokumenty PDF mogą nie być w pełni dostępne.
  • Nie wszystkie grafiki posiadają tekst alternatywny.
  • Brak możliwości pełnej nawigacji za pomocą klawiatury.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 23 marca 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Michał Sokół - mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 427164377.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Ewa Dobruchowska,
  • Adres: ul. Karasicka 51, 95-015 Głowno,
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

ul. Karasicka 51

95-015 Głowno

Parking

  • Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 10 metrów.
  • Parking jest bezpłatny.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  • Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Karasickiej 51. Do wejścia prowadzą schody. Przy schodach do wejścia znajduje się podjazd dla wózków.
  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 11%.
  • Przestrzeń manewrowa przed wejściem wynosi 250 centymetrów.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 143 centymetrów.
  • Drzwi są przeźroczyste i nie są kontrastowo oznaczone.

Przestrzeń za wejściem

  • Przestrzeń za wejściem jest wolna od barier architektonicznych.
  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się około 4 m od wejścia, po prawej stronie.

Ciągi poziome

  • Pomieszczenia znajdują się na 5 kondygnacjach.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.

Ciągi pionowe

  • Możesz skorzystać z windy.

Schody

  • Ciąg schodów składa się z 78 stopni.
  • Stopień ma wysokość 16 centymetrów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.

Winda

  • Drzwi windy otwierają się automatycznie
  • Szerokość drzwi wynosi 110 centymetrów
  • Winda znajduje się w budynku
  • Winda znajduje się na wprost od wejścia.
  • Kabina windy ma głębokość 210 centymetrów i szerokość 130 centymetrów.
  • Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.
  • Najniższe przyciski sterujące znajdują się na wysokości 89 centymetrów.
  • W windzie są komunikaty głosowe.
  • W razie problemów - zadzwoń do obsługi na numer telefonu: 886500110

Pomieszczenia

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Toalety przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na każdej kondygnacji budynku.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 80 centymetrów.
  • Na ścianach są zamontowane poręcze.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

 

Załączniki :

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego stan w dniu 01.01.2025 r.