Klauzula informacyjna RODO

Data ustalenia tekstu: 24 styczeń 2025 r.

Data ostatnio wprowadzonych zmian: 24 styczeń 2025 r.

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), Dom Pomocy Społecznej              w Głownie informuje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie przy ul. Karasickiej 51, 95-015 Głowno; adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych w zakresie działania Domu Pomocy Społecznej w Głownie, a także przysługujących Państwu uprawnień, mogą się Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Administrator danych osobowych przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
  4. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
    • realizacji zawartych umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    • ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą lub innej osoby fizycznej (art. 6 ust. 1 lit. d RODO);
    • wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
    • w pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody                      (art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
  5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w ust. 4 odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:
    • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
    • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Domem Pomocy Społecznej w Głownie przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Głownie.
  6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w ust. 4, a po ich zakończeniu w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługują Państwu następujące uprawnienia:
    • prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    • prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
      1. dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
      2. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych;
      3. osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
      4. dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;
      5. dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku, gdy:
      1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
      2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia;
      3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń;
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    • prawo do przenoszenia danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      1. przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę;
      2. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
    • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      1. zaistnieją przyczyny związane z Państwa szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora;
      2. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych;
    • prawo do cofnięcia zgody - w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Państwu w dowolnym momencie prawo do cofnięcia tej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych do momentu jej wycofania.
  8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Domu Pomocy Społecznej w Głownie Państwu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
  10. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
  11. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegać profilowaniu.
  12. Administrator nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.

 

Polityka plików Cookie

Data ustalenia tekstu: 29 marca 2013 r.

Data ostatnio wprowadzonych zmian: 22 marca 2020 r.

Czym są pliki Cookie

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Polityka plików Cookie

    1. W związku z udostępnianiem zawartości serwisu internetowego dps.glowno.pl stosuje się tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego, może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. W niniejszym dokumencie, informacje dotyczące cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach naszych serwisów internetowych. Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego dps.glowno.pl. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
      • dostosowania zawartości stron serwisu internetowego do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
      • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
      • utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
      • dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
    3. W ramach serwisu internetowego dps.glowno.pl możemy stosować następujące rodzaje plików cookies:
      • "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
      • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
      • pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,
      • "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,
    4. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
    5. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym dps.glowno.pl z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.
    6. Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego dps.glowno.pl, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z serwisem reklamodawców, firmy badawcze oraz dostawców aplikacji multimedialnych.

Jak wyłączyć pliki cookie w przeglądarce ?

Deklaracja dostępności

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://dps.glowno.pl/.

  • Data publikacji strony internetowej: 23 marca 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 29 marca 2021 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niektóre dokumenty PDF mogą nie być w pełni dostępne.
  • Nie wszystkie grafiki posiadają tekst alternatywny.
  • Brak możliwości pełnej nawigacji za pomocą klawiatury.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 23 marca 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Michał Sokół - mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 427164377.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Ewa Dobruchowska,
  • Adres: ul. Karasicka 51, 95-015 Głowno,
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II

ul. Karasicka 51

95-015 Głowno

Parking

  • Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 10 metrów.
  • Parking jest bezpłatny.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.

Wejście do budynku

  • Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Karasickiej 51. Do wejścia prowadzą schody. Przy schodach do wejścia znajduje się podjazd dla wózków.
  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 11%.
  • Przestrzeń manewrowa przed wejściem wynosi 250 centymetrów.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 143 centymetrów.
  • Drzwi są przeźroczyste i nie są kontrastowo oznaczone.

Przestrzeń za wejściem

  • Przestrzeń za wejściem jest wolna od barier architektonicznych.
  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się około 4 m od wejścia, po prawej stronie.

Ciągi poziome

  • Pomieszczenia znajdują się na 5 kondygnacjach.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.

Ciągi pionowe

  • Możesz skorzystać z windy.

Schody

  • Ciąg schodów składa się z 78 stopni.
  • Stopień ma wysokość 16 centymetrów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.

Winda

  • Drzwi windy otwierają się automatycznie
  • Szerokość drzwi wynosi 110 centymetrów
  • Winda znajduje się w budynku
  • Winda znajduje się na wprost od wejścia.
  • Kabina windy ma głębokość 210 centymetrów i szerokość 130 centymetrów.
  • Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.
  • Najniższe przyciski sterujące znajdują się na wysokości 89 centymetrów.
  • W windzie są komunikaty głosowe.
  • W razie problemów - zadzwoń do obsługi na numer telefonu: 886500110

Pomieszczenia

  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Toalety przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na każdej kondygnacji budynku.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 80 centymetrów.
  • Na ścianach są zamontowane poręcze.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

 

Załączniki :

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego stan w dniu 01.01.2025 r.